יום שבת, 13 בפברואר 2016

תמונה תמונה שעל הקיר...

הקיר מעל הספה הירוקה תמיד היה מאוכלס בתמונות סתמיות למדי. אפילו סתמיות מאוד.
לאור התחדשות הבית לאחרונה החלטתי שהגיע הזמן להגיע גם לקיר הזה ולחשוב ברצינות מה לעשות איתו. על כן אני והקיר ישבנו וחשבנו... וחשבנו וישבנו. והחלטנו שאם זה עובד אצל כולם, אין סיבה שזה לא יעבוד גם אצלנו. 

מטרה: יש.

אמצעים להשגת המטרה:
1. למצוא מספיק מסגרות כדי לאכלס קיר כזה
2. לבחור תמונות

1. היה לי ברור שאת המסגרות אני לא אקנה, או לפחות לא את כולן - נראה לי בזבוז מוחלט של כסף. אחרי מספר שבועות של חיפושים ואיסוף מסגרות שנזרקו לרחוב, משיחה מקרית אצל ההורים שלי באחד הערבים התברר כי יש להם אוסף של מסגרות שמחכות בארון בשקט בשקט שמישהו ירצה אותן. גורל, או מה?
המסגרות כולן היו בגדלים שונים ובגוונים שונים של עץ ומספר מסגרות לבנות. החלטתי שכדי שיהיה היגיון מסוים כדאי לצבוע את כל המסגרות בלבן.





2. במקור התמונות היו אמורות להיות מפאריז. בטיול שהיינו בפאריז במאי האחרון צילמנו תמונות מהממות (ולא כי אנחנו צלמים טובים, אלא כיוון שפאריז פשוט מהממת) מהעיר ומהשווקים הצבעוניים שבה. הספקתי לבחור תמונות ולשים אותן בתיקייה מסודרת על הדסק-טופ. ואז קרה מה שתמיד קורה כאשר אני מחליטה להיות מסודרת - השתלט לנו וירוס על המחשב. מסוג הוירוסים המשבשים את כל הקבצים והפתרון אמור להיות לשלם סכום כסף לקבוצת האקרים מסוימת אשר בתמורה ישחררו את הקבצים... Yeah, right! לאחר שהבנתי כי הקבצים אבודים, היו לי שתי אפשרויות:
א. לטוס שוב לפאריז לצלם תמונות חדשות (פתרון שנשקל ברצינות ונדחה לשנה הבאה)
ב. לעבור ל- Plan B. ואצלנו Plan B זה תמיד ניו יורק.

אז חזרתי לתמונות האלה והדפסתי בחנות צילום מספר תמונות בגדלים שונים בהתאם לגדלי המסגרות. (אגב, בושה וחרפה, עכשיו קראתי את הפוסט הזה על ניו יורק וראיתי שכבר ב-2010 רציתי להשתמש בתמונות האלה! אין שכל אין דאגות...)
התמונות מוכנות ומחכות לתלייה....

ואז הגיע השלב הכי מעניין והרי מאתגר - שלב התלייה.
פה כבר הייתי צריכה לערב את הבעל.
החלטתי ללכת על ספונטניות ולתת לו הוראה שיתלה במרווחים משתנים ובגבהים שונים. (אם מישהו יודע לקרוא בין השורות - זאת הייתה הדרך שלי לשמור על הנישואים שלמים גם אחרי תום הפרויקט הנ"ל. תארו לעצמכם - לתלות תמונה בגובה מסוים ובאופן ישר. מתארים? עכשיו תכפילו פי-18 בהתחשבות בכך שכל מסגרת הייתה בגודל אחר... יש לכם כבר תמונה בראש? יופי.
I rest my case. למרות שבהחלט שקלתי את העניין ברצינות. אבל החלטתי בתבונה לבחור את הבעל עם הפטיש שיהיה שימושי בפרויקטים עתידיים על פני תמונות תלויות ישר...)


אז בפעם הבאה כשאתם מגיעים אלינו הביתה, אני מצפה לשמוע "וואו! איזה יופי שהתמונות תלויות באופן כל כך...ספונטני..."

סיכום הפרויקט:
*מסגרות לתמונות - 15 מסגרות נקנו ב"חינם" בארון של ההורים. 3 מסגרות מאיקאה - 65 ש"ח.
*צבע אקרילי לבן - 10 ש"ח.
*פיתוח 18 תמונות - 140 ש"ח.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה