יום חמישי, 26 באוגוסט 2010

תיאוריית הצבע

נושא שמעסיק אותי כבר זמן מה - לאיזו פלטת צבעים אני אדבוק בעיצוב הסלון ופינת האוכל?

לפני כמה שבועות מצאתי את האתר המדליק הזה שבו ניתן לטעון תמונה - כל תמונה מהאינטרנט - והתוכנה יוצרת פלטה של 10 צבעים (או גוונים) מאותה התמונה.
להלן דגמא:


מדליק, נכון? האמת גם צבעים יפים (מפרגנת לעצמי בלי בושה).
העניין הוא שאם אני לרגע מנסה לבחון את יכולות העיצוב שלי בכנות, אני באמת חושבת שאני די שמרנית. בא לי להעיז ולהשתגע, אבל ת'כלס, בינינו, בסוף אני אחזור לבז' בז' ובז'בז'ון (ביטוי מוצלח במיוחד של אחותי) + תוספת צבע כלשהו או מספר גוונים.

מצד שני הספות הירוקות כבר נותנות אופי לסלון, לא? (מנסה לשכנע את עצמי. בכוח.)
אם נעזוב לרגע את ההרהורים בצד, להלן הניסיון הראשון שלי לייצר פלטת צבעים:
הרעיון מאחורי הפלטה הוא להשתמש בצבעים שכבר קיימים בבית+כמה תוספות. הכתום מתפקד כצבע דגש.
עובד? לא עובד? אני משאירה לעצמי את האפשרות להחליף ולשנות דעה בעתיד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה